close

scream

你現在看到的MV來源是:http://www.sonybmg.com.tw/pop/deserts/p4_scream.php

而張懸的第一張浮上台面專輯,已於 6/9 日發行

( 昨天拿到了,比想像中的好.... !! )

 

ps. MV中第27秒有一枚口罩風味的怪貓喔..不過只有出現兩秒就是了..

 

//

 

SCREAM

也不是真的不要關心也不是真的不曾介意
可偏我也不是真的拒絕這一切
只留下自己

 

也不是全部不理不聽也不是真的無從繼續
可每一次我的試著堅強
都成了不得已的哭泣

 

i'm screaming i'm losing all of it
i'm trying to be mature someday but
til now it's still in uam

 

i'm bearing i'm losing all of it
i'm trging to go on this path
but you said i haven't get the jest

 

也不是真的不要關心也不是真的想盡辦法任性
而你懂不懂我懂不懂
其實我心底都珍惜

 

也不是真的不理不聽也不是硬要對方疏離
可每一次我的試著靠近都成了你看見的抗議

 

i'm screaming i'm losing all of it
i'm trying to be perfect someday
but til now it's still in uaim

 

i'm beaing i'm losing all of it
i'm trying to be wnderstood
but you said i haven't had seen't get
(but you said i haven't get the point)
i'm try it out i'll try it out
i'm trying out sometime
i'm trying out someday

arrow
arrow
    全站熱搜

    catnipsky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()